Returnarea produselor

Stim că vă plac produsele noastre, însă, uneori se întamplă ca acestea să nu se potrivească cu aşteptările dumneavoastră. Ne dorim să vă bucuraţi de serviciile VitaMag.ro, aşa că puteţi returna o comandă, integral sau parţial, în conditiile prevăzute de lege.

Puteți returna produsele în termen de 14 zile de la primirea coletului fără a specifica motivul returnării. Înainte de expirarea perioadei de 14 zile aveți obligația de a ne informa cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele. Ne puteți informa completând şi transmite electronic formularul standard de Retur, aflat la finalul acestei pagini.

După transmiterea solicitarii dvs. de retur, vă rugăm să expediaţi înapoi prin curier produsele dorite a fi returnate, ţinand cont de urmărtoarele condiţii de retur:

  1. Toate taxele aferente transportului vor fi suportate de cumpărător.
  2. Coletele livrate prin curier vor fi returnate doar prin curier si nu pot fi returnate prin Posta Romana. Doar coletele livrate prin Posta Romana pot fi returnate in acest mod.
  3. Se primesc doar colete care permit verificarea la livrare. Nu vom accepta colete care nu permit verificarea la livrare.
  4. Nu sunt acceptate coletele transmise cu plata ramburs.
  5. Nu sunt acceptate coletele al căror expeditor nu poate fi identificat conform datelor completate în formularul de retur.
  6. Produsele returnate trebuie să fie nefolosite, nepurtate, neinstalate, nedeteriorate, fără urme de uzură şi să conțină etichetele originale, factura fiscală și toate documentele cu care au fost livrate.
  7. De asemenea produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate și însoțite de toate accesoriile, cadourile, mostrele gratuite sau alte materiale cu care au fost livrate.
  8. Pentru a fi acceptat returul de produse, acestea trebuie sa fie in aceeași stare in care au fost expediate.
  9. Dacă aţi cumpărat mai multe produse de același fel și doriti să le returnati pe toate, asiguraţi-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  10. Consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.
  11. Nu se acceptă produsele ale cărora ambalaje prezintă urme de uzură, sigilii rupte, folie rupta/dezlipita, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice.
  12. Daca în coletul de retur se află produse diferite faţă de cele din formularul completat, după verificarea coletului, preluarea va fi refuzată şi coletul vă va fi returnat.
  13. Asigurați-vă că produsul returnat este protejat în timpul transportului prin cutie adecvată, bule de aer sau alte materiale ce îi pot asigura produsului protecția necesară pe timpul transportului.
  14. Nu se acceptă produsele ambalate necorespunzător care au suferit daune în urma returnării.
  15. Cumpărătorul poartă raspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă în urma verificarii conformităţii, proprietăţilor şi functionalitatii produselor se dovedeşte că această devalorizare a fost cauzată de manipularea necorespunzătoare de către acesta.

Ne obligam să vă rambursăm toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dumneavoastră pentru produse, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care produsele ajung fizic in posesia noastră şi respectă toate cerinţele de mai sus. Eventualele taxe de transport, de ramburs sau de manipulare, aferente expedierii comenzii, nu se returnează. Pentru comenzile cu livrare gratuita se va retine din valoarea rambursului taxa de transport de 19.7 lei.

Banii se vor returna în contul bancar pe care îl puneți la dispoziție prin formularul de retur.

In condițiile in care bunurile returnate nu respectă politica de returnare ne obligăm să notificăm în scris sau telefonic cumpărătorul cu privire la neregulile constatate. Produsele ce nu respectă cerințele de returnare vor fi retrimise iar taxa de transport va fi suportată de către cumpărătorul initial.

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea sau nu a returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului drept despăgubire, suma ce va fi comunicată după evaluarea produselor returnate.

Adresa de returnare a coletelor este cea de expediere şi vă va fi retransmisă în urma completării formularului de retur.

Pentru orice fel de sugestii și reclamații nu ezitați să ne contactați.

Formular de retur







    * Obligatoriu in cazul comenzilor achitate cu cardul (in acest caz se va transmite contul IBAN al cardului de pe care a fost platita comanda), cu ordin de plata sau a comenzilor livrate prin curierat rapid si achitate ramburs la livrare (in acest caz, ca metoda optionala de rambursare este mandatul postal insa recomandarea noastra este prin transfer bancar). In cazul persoanelor juridice, singura metoda de returnare a baniilor este cea prin transfer bancar.
    ** Motivul returnarii nu este obligatoriu conform OUG 34/2014.